..

livet känns helt förstört.. han har fått mig må dåligt för sista gången, han va den jag älskade.. älskade sjukt mycket. när man läser vad han gjort när jag åkt iväg kunde jag inte sluta gråta.. jag är sjukt lätt att få gråta. just nu vill jag supa bort alla mina bekymer vill inte vara kvar i medvetandet, han har krossat mitt hjärta. han skriver de jag minst vill veta. jag har vart kär för sista gången, han har förstört min tro till killarna.. jag vill inte se honom en ända jävla gång till.. jag vill inte ens vara kvar här. när allt detta hände blev jag ju fan hotad av en jävla idiot. när jag väl träffar honom leker han sig inte lika mycket utan blir mer och mer kaxig för allt jag svarar, jag svarar de jag tycker och han tror en helt annan sak.. han har förstört min tilltro ännu mer. men S förstörde den till 99%
jag säger bara,
~ tack så jävla mycket för denna tiden jag har kunnat tro att du kännt samma, du har lekt med mig, du har lekt med mitt hjärta. du är precis som sertch. du är fan bara ett stort jävla svin. du har inget och göra i min stad. jag vill aldrig att du kollar mig in i ögonen, jag vill inte visa för dig att du gjort mig så sårad. men ser jag dig.. jag lär kolla ner i marken och gå förbi, du har förstört mig in till de innersta. och de va de hårdaste jag fått, jag har aldrig gråtit för en kille som jag grät för dig. du är en sån jävla idiot.
jag vill aldrig se dig, jag vill aldrig höra ditt namn, jag vill bara hata dig..
resten av mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0