inget bra sätt..

tjääääännaa!
sitter vid datan nördar fejjan som vanligt. lyssnar på misik,
min vanliga kväll? :)
men nu till saken, jag kan erkänna att man kan få damp på den värsta killen i klassen, sammtidigt som man gjort så mycket med honom. han förstår inte att han sårar oss tjejer...
jag har hamnat i konflikt med honom ett antal gånger och en gång till jag kommer inte orka mer. han styr över mig med sina ord. han kan få mig på på knä lika fort som man knäpper med sina fingrar, jag är så rädd att vi bråkar, men när vi snackar när han är ensam är den bästa tiden med honom. han är en underbar person inom sig. jag vet att han vet vad jag menar. jag älskar honom men sammtidigt inte..
när han växt upp kommer säkert allt fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0